• ჩვენ, შპს “კახი”-ში, ვუფრთხილდებით თქვენს პირად მონაცემებს და ვალდებულნი ვართ, რომ დავიცვათ თქვენი კონფიდენციალურობა. ჩვენი მიზანია შევთავაზოთ მომხმარებელს მაღალი ხარისხის მომსახურება და პროდუქცია, ასევე შევქმნათ უსაფრთხო და ხელმისაჭვდომი მისაწვდომი გარემო.
1. მონაცემთა დაცვა:
• ჩვენ არ ვარეგისტრირებთ და არ ვეფუძნებით თქვენს პირად მონაცემებს (მაგ: სახელი, მისამართი, ტელეფონი), თუ ეს არაა აუცილებელი შეკვეთის განხორციელებისათვის. ყველა მიღებული მონაცემი ინახება დაცულ და უსაფრთხო გარემოში, გამოიყენება მხოლოდ იმისთვის, რომ უზრუნველვყოთ მომსახურების ეფექტურობა.
2. შეკვეთები:
• მომხმარებელს აქვს უფლება დაიკმაყოფილოს შეკვეთის სურვილი ნებისმიერი პროდუქტის შესახებ ჩვენს ვებგვერდზე. შეკვეთის დამუშავება და მიწოდება ხდება მოცემული პირობების შესაბამისად, (როგორც საკურიეო ასევე ფიზიკურად სარეალიზაციო ობიექტებში სტუმრობისას) სადაც დეტალურად არის აღწერილი პროდუქციის მიწოდების და დაბრუნების პროცედურები.
3. დაბრუნების და გაცვლის პირობები:
• ჩვენ ვთავაზობთ ჩვენს მომხმარებლებს პროდუქციის დაბრუნების და გაცვლის სერვისს, რომელთან დაკავშირებული პროცედურები ასახულია ვებგვერდზე, სადაც დეტალურად მოცემულია პირობები, როდის და როგორ შეგიძლიათ დააბრუნოთ ან გაცვალოთ პროდუქტი.
4. ფასები და ხელშეკრულება:
• ჩვენი საფასო პორლიტიკა უნდა იყოს გამჭვირვალე და სამართლიანი. ყველა პროდუქტის ფასი მითითებულია ჩვენს ვებგვერდზე და შესაძლოა შეიცვალოს წინასწარი განცხადების გარეშე, თუმცა ყოველთვის შენარჩუნდება ფიქსირებული ფასი, კონკრეტულის პროდუქციის შეკვეთის შესრულების მომენტისთვის. მომხმარებელს ვთხოვთ, მოიძიოს ინფორმაცია პროდუქტის შესახებ და გადაამოწმოს პირობები და ფასები სანამ შეასრულებს შეკვეთას.
5. პასუხისმგებლობა:
• შპს “კახი” არ არის პასუხისმგებელი დაზიანებებზე ან შემდგომ შედეგებზე, რომლებიც შესაძლოა წარმოიშვას ჩვენი პროდუქციის გამოყენების შედეგად, თუ მომხმარებელი არ გაითვალისწინებს ჩვენს მიერ გაცემული რეკომენდაცია პროდუქციის გამოყენების წესის შესახებ!
6. უფლებები და ვალდებულებები:
• ჩვენი მომხმარებლების უფლებები და ვალდებულებები დაკავშირებულია ამ პოლიტიკასთან და ასევე ყველა შესაბამის მოთხოვნასთან რომელსაც ადგენს საქართველოს კანონმდებლობა.
7. ცვლილებები პოლიტიკაში:
• მომხმარებლის პოლიტიკა შეიძლება შეიცვალოს, რათა შეესაბამებოდეს მიმდინარე კანონმდებლობასა და საუკეთესო პრაქტიკას. ყველა ცვლილება იქნება განთავსებული ჩვენს ვებგვერდზე.
ნივთის დაბრუნების წესები
“მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ” საქართველოს კანონიდან გამომდინარე, მომხმარებელს უფლება აქვს დისტანციურად (ონლაინ) ნივთის შეძენის შემთხვევაში ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და უკან დაუბრუნოს საქონელი მოვაჭრეს, საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 14 დღის ვადაში.
– თუ გსურთ გააუქმოთ ონლაინ შეკვეთა გთხოვთ, მოგვწერეთ ელ-ფოსტის მისამართზე info@kakhi.ge, წერილში მიუთითოთ გაუქმების მიზეზი და თქვენი შეკვეთის მონაცემები. თანხის დაბრუნება ხდება მოთხოვნის დადასტურებიდან 5 სამუშაო დღის ვადაში.
– ნივთის უკან მობრუნების სრული ხარჯი ეკისრება მომხმარებელს.
– ნივთის დაბრუნების მნიშვნელოვანი პირობაა რომ მას ჰქონდეს სასაქონლო სახე, ახლდეს ყველა მაკომპლექტებელი აქსესუარი და მათ შორის ყუთიც (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
– 14 დღის განმავლობაში დაბრუნების პირობა არ ვრცელდება ისეთ ნივთებზე, რომელთა სარეალიზაციო ფასი არ აღემატება 30 (ოცდაათი) ლარს.
მომხმარებელს არ აქვს უფლება უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ:
• მას მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;
• პროდუქტი არის გამოყენებული;
• მომხმარებელს აქვს პროდუქციის შემოწმებისა და ინსპექტირების უფლება, იმ დონემდე, რაც აუცილებელია საქონლის თვისებების, მახასიათებლებისა და ფუნქციონირების დასადგენად;
• პროდუქტს შენარჩუნებული არ აქვს პირვანდელი სასაქონლო სახე, სამომხმარებლო თვისებები, საფაბრიკო იარლიყი (ეტიკეტი);
– ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შედეგად ქარწყლდება მხარეების მიერ დისტანციური ხელშეკრულების შედეგად ნაკისრი ვალდებულებები.
– მოვაჭრე ვალდებულია დაუბრუნოს მომხმარებელს პროდუქტის ნასყიდობისათვის გადახდილი თანხა აგრეთვე არსებობის შემთხვევაში − მიწოდების ხარჯის ასანაზღაურებლად გადახდილი თანხა (გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელმა მოვაჭრის მიერ შეთავაზებული სტანდარტული მიწოდების მომსახურებაზე უფრო ძვირი მიწოდების მომსახურება აირჩია) პროდუქტის დაბრუნების შესახებ შეტყობინების მიღებიდან 14 დღის ვადაში.
– ნივთის დაბრუნების შემთხვევაში მოვაჭრეს უფლება აქვს, უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ან მომხმარებლისგან არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს, იმის მიხედვით, რომელიც უფრო ადრე განხორციელდება.
– კანონისმიერი გარანტია:
თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა: საქონლის უსასყიდლოდ შეცვლა, ფასის შემცირება ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან.
• საქონლის შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებაა. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
• საქონელი შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა.
• საქონლის უსასყიდლოდ შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის და სამუშაო ძალის ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
– მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:
ა) საქონლის შეცვლა შეუძლებელია;
ბ) მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
გ) მოვაჭრის მიერ საქონლის შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.
მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
– იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული უნდა იქნეს შემდეგი პირობები:
ა) საქონლის ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;
ბ) საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;
გ) საქონლის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა.
მომხმარებელს უფლება აქვს, ისარგებლოს ზემოაღნიშნული უფლებებით, თუ საქონლის ნაკლი საქონლის მისთვის გადაცემიდან ორი წლის განმავლობაში აღმოჩნდა. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან ექვსი თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, თუ, საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან ექვსი თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.
მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.
• ჩვენ, შპს “კახი”-ში, ვუფრთხილდებით თქვენს პირად მონაცემებს და ვალდებულნი ვართ, რომ დავიცვათ თქვენი კონფიდენციალურობა. ჩვენი მიზანია შევთავაზოთ მომხმარებელს მაღალი ხარისხის მომსახურება და პროდუქცია, ასევე შევქმნათ უსაფრთხო და ხელმისაჭვდომი მისაწვდომი გარემო.
1. მონაცემთა დაცვა:
• ჩვენ არ ვარეგისტრირებთ და არ ვეფუძნებით თქვენს პირად მონაცემებს (მაგ: სახელი, მისამართი, ტელეფონი), თუ ეს არაა აუცილებელი შეკვეთის განხორციელებისათვის. ყველა მიღებული მონაცემი ინახება დაცულ და უსაფრთხო გარემოში, გამოიყენება მხოლოდ იმისთვის, რომ უზრუნველვყოთ მომსახურების ეფექტურობა.
2. შეკვეთები:
• მომხმარებელს აქვს უფლება დაიკმაყოფილოს შეკვეთის სურვილი ნებისმიერი პროდუქტის შესახებ ჩვენს ვებგვერდზე. შეკვეთის დამუშავება და მიწოდება ხდება მოცემული პირობების შესაბამისად, (როგორც საკურიეო ასევე ფიზიკურად სარეალიზაციო ობიექტებში სტუმრობისას) სადაც დეტალურად არის აღწერილი პროდუქციის მიწოდების და დაბრუნების პროცედურები.
3. დაბრუნების და გაცვლის პირობები:
• ჩვენ ვთავაზობთ ჩვენს მომხმარებლებს პროდუქციის დაბრუნების და გაცვლის სერვისს, რომელთან დაკავშირებული პროცედურები ასახულია ვებგვერდზე, სადაც დეტალურად მოცემულია პირობები, როდის და როგორ შეგიძლიათ დააბრუნოთ ან გაცვალოთ პროდუქტი.
4. ფასები და ხელშეკრულება:
• ჩვენი საფასო პორლიტიკა უნდა იყოს გამჭვირვალე და სამართლიანი. ყველა პროდუქტის ფასი მითითებულია ჩვენს ვებგვერდზე და შესაძლოა შეიცვალოს წინასწარი განცხადების გარეშე, თუმცა ყოველთვის შენარჩუნდება ფიქსირებული ფასი, კონკრეტულის პროდუქციის შეკვეთის შესრულების მომენტისთვის. მომხმარებელს ვთხოვთ, მოიძიოს ინფორმაცია პროდუქტის შესახებ და გადაამოწმოს პირობები და ფასები სანამ შეასრულებს შეკვეთას.
5. პასუხისმგებლობა:
• შპს “კახი” არ არის პასუხისმგებელი დაზიანებებზე ან შემდგომ შედეგებზე, რომლებიც შესაძლოა წარმოიშვას ჩვენი პროდუქციის გამოყენების შედეგად, თუ მომხმარებელი არ გაითვალისწინებს ჩვენს მიერ გაცემული რეკომენდაცია პროდუქციის გამოყენების წესის შესახებ!
6. უფლებები და ვალდებულებები:
• ჩვენი მომხმარებლების უფლებები და ვალდებულებები დაკავშირებულია ამ პოლიტიკასთან და ასევე ყველა შესაბამის მოთხოვნასთან რომელსაც ადგენს საქართველოს კანონმდებლობა.
7. ცვლილებები პოლიტიკაში:
• მომხმარებლის პოლიტიკა შეიძლება შეიცვალოს, რათა შეესაბამებოდეს მიმდინარე კანონმდებლობასა და საუკეთესო პრაქტიკას. ყველა ცვლილება იქნება განთავსებული ჩვენს ვებგვერდზე.
“მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ” საქართველოს კანონიდან გამომდინარე, მომხმარებელს უფლება აქვს დისტანციურად (ონლაინ) ნივთის შეძენის შემთხვევაში ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და უკან დაუბრუნოს საქონელი მოვაჭრეს, საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 14 დღის ვადაში.
– თუ გსურთ გააუქმოთ ონლაინ შეკვეთა გთხოვთ, მოგვწერეთ ელ-ფოსტის მისამართზე info@kakhi.ge, წერილში მიუთითოთ გაუქმების მიზეზი და თქვენი შეკვეთის მონაცემები. თანხის დაბრუნება ხდება მოთხოვნის დადასტურებიდან 5 სამუშაო დღის ვადაში.
– ნივთის უკან მობრუნების სრული ხარჯი ეკისრება მომხმარებელს.
– ნივთის დაბრუნების მნიშვნელოვანი პირობაა რომ მას ჰქონდეს სასაქონლო სახე, ახლდეს ყველა მაკომპლექტებელი აქსესუარი და მათ შორის ყუთიც (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).
– 14 დღის განმავლობაში დაბრუნების პირობა არ ვრცელდება ისეთ ნივთებზე, რომელთა სარეალიზაციო ფასი არ აღემატება 30 (ოცდაათი) ლარს.
მომხმარებელს არ აქვს უფლება უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ:
• მას მიეწოდა ჰერმეტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვა და, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვის გამო;
• პროდუქტი არის გამოყენებული;
• მომხმარებელს აქვს პროდუქციის შემოწმებისა და ინსპექტირების უფლება, იმ დონემდე, რაც აუცილებელია საქონლის თვისებების, მახასიათებლებისა და ფუნქციონირების დასადგენად;
• პროდუქტს შენარჩუნებული არ აქვს პირვანდელი სასაქონლო სახე, სამომხმარებლო თვისებები, საფაბრიკო იარლიყი (ეტიკეტი);
– ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შედეგად ქარწყლდება მხარეების მიერ დისტანციური ხელშეკრულების შედეგად ნაკისრი ვალდებულებები.
– მოვაჭრე ვალდებულია დაუბრუნოს მომხმარებელს პროდუქტის ნასყიდობისათვის გადახდილი თანხა აგრეთვე არსებობის შემთხვევაში − მიწოდების ხარჯის ასანაზღაურებლად გადახდილი თანხა (გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელმა მოვაჭრის მიერ შეთავაზებული სტანდარტული მიწოდების მომსახურებაზე უფრო ძვირი მიწოდების მომსახურება აირჩია) პროდუქტის დაბრუნების შესახებ შეტყობინების მიღებიდან 14 დღის ვადაში.
– ნივთის დაბრუნების შემთხვევაში მოვაჭრეს უფლება აქვს, უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ან მომხმარებლისგან არ მიიღებს საქონლის გაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს, იმის მიხედვით, რომელიც უფრო ადრე განხორციელდება.
– კანონისმიერი გარანტია:
თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა: საქონლის უსასყიდლოდ შეცვლა, ფასის შემცირება ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან.
• საქონლის შეცვლა მომხმარებლის პირველი რიგის უფლებაა. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოვაჭრეს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ან არათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.
• საქონელი შეცვლილი უნდა იქნეს გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნის გათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა.
• საქონლის უსასყიდლოდ შეცვლა გულისხმობს მოვაჭრის მიერ ყველა ხარჯის (მათ შორის, ფოსტის და სამუშაო ძალის ხარჯების) გაწევას, რომლებიც საჭიროა საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად.
– მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:
ა) საქონლის შეცვლა შეუძლებელია;
ბ) მოვაჭრემ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეცვალა და მომხმარებელმა ხელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;
გ) მოვაჭრის მიერ საქონლის შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებას შეუქმნის.
მომხმარებელს უფლება აქვს, ხელშეკრულებიდან გასვლის შემთხვევაში მოითხოვოს ხელშეკრულების შეუსრულებლობით მიყენებული ზიანის ანაზღაურება საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესით.
– იმის განსაზღვრისას, თუ რამდენად არათანაზომიერია ან შეუსაბამოდ დიდია ხარჯი, გათვალისწინებული უნდა იქნეს შემდეგი პირობები:
ა) საქონლის ფასი მისი ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შესაბამისობის შემთხვევაში;
ბ) საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან შეუსაბამობის ხარისხი;
გ) საქონლის ნაკლის მომხმარებლისთვის შეფერხების შექმნის გარეშე აღმოფხვრის ალტერნატიული შესაძლებლობა.
მომხმარებელს უფლება აქვს, ისარგებლოს ზემოაღნიშნული უფლებებით, თუ საქონლის ნაკლი საქონლის მისთვის გადაცემიდან ორი წლის განმავლობაში აღმოჩნდა. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან ექვსი თვის განმავლობაში აღმოაჩინა, საწინააღმდეგოს დამტკიცებამდე იგულისხმება, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, თუ, საქონლის ბუნებიდან ან ნაკლის ხასიათიდან გამომდინარე, ეს შესაძლებელია. ამ შემთხვევაში მტკიცების ტვირთი მოვაჭრეს ეკისრება. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან ექვსი თვის შემდეგ აღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.
მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლი უმნიშვნელოა.